YHTEYS-
TIEDOT

Tuotannonohjaus urakointiyrityksille
Tutustu referensseihimme

Tuotannonohjaus

Palvelu on tarkoitettu rakennusalan pienten ja keskisuurten urakointiyritysten toiminnanohjausjärjestelmäksi – vesikattoyritykset, kylpyhuoneremonttiyritykset, sanerausyritykset, pihanrakennusyritykset sekä muut urakointiyritykset.

Palvelu sopii myös muille toimialoille, joilla yritysten tilaukset ja palvelut on projektityyppisiä.

Palvelua käytetään projektityyppisten tilausten myyntiprosessin ja niihin liittyvien toteutusprojektien hallintaan. Palvelu sisältää tarjous/tilausprosessin hallinnan, projektien hallinnan, laskujen hyväksymisen sekä siirtämisen taloushallinnon palveluun sekä myös tuotannon jälkiraportoinnin esimerkiksi mittauspöytäkirjoineen.

Palvelu koostuu seuraavista osioista:

  • Erilliset työpöytä näkymät myynnille, projektihenkilöstölle ja aliurakoitsijoille sekä yhteistyökumppaneille
  • Asiakasrekisteri
  • Tarjous/tilausosio
  • Projektit
  • Laskutusosio
  • Raportointi
  • Hallinnointi: tuoterekisteri (Tuotteet, palvelut, resurssit), työvaiherekisteri, ratkaisurekisteri (Ratkaisun tyyppi), aluerekisteri (Hinnoittelu alueittain)

Asiakasrekisteri

Asiakasrekisteristä löytyy asiakkuuteen liittyvät toiminnallisuudet kuten; asiakastiedot, tarjoukset/tilaukset, projektit, asiakkaaseen liittyvät laskut, menot ja tehtävät ja muistiot.

Tarjous/tilausten käsittely

Tee tarjous/tilauskäsittelysi suoraan perustuen sähköisesti tulleeseen tarjouspyyntöön. Tarjouksesi/tilauksesi perustuu ratkaisu/tuoterekisterin hintoihin, jolloin voimme olal varma että hinnoitelu pysyy kurissa. Mikäli tarjouksesi sisältää muita kuin ratkaisurekisterissä olevia tuotteita tai palveluita, voidaan ottaa käyttöön tarvittavat hyväksymisprosessit jotta tarjous voidaan tehdä.

Projektit

Tilauksesta tehdään projekti, jolloin tilaukselle tallennetut mutta projektiin liittyvät tiedot siirtyvät projektin tietoihin. Projektia luotaessa tehdään tilauksen tiedoista työvaiheistus sekä kytketään aliurakoitsijat projektin eri työvaiheille. Aliurakoitsijat näkevät hänelle kiinnitetyt työvaiheet omassa työpöytänäkymässään. Palvelu toimii myös projektiviestinnän työkaluna, toimijan ja hänen aliurakoitsijoiden sekä tavarantoimittajien välillä.

Resurssikalenteri

Resurssikalenterin kautta voidaan seurata projektiin liittyvien eri työvaiheiden etenemistä. Resurssikalenteriin sisältää erilaiset näkymät työvaiheittain, alueittain tai käytettävän ratkaisun mukaan.

Laskutus

Tee laskut projektilla hyväksytyistä laskutuskelpoisista maksueristä suoraan projektin tai sen osan valmistuttua. Laskuperusteet siirretään käyttämääsi taloushallinnon palveluun, mikäli taloushallinnon ohjelmasi tukee tätä.

Käytä palvelua mistä tahansa

Sijaitseepa projektisi missä tahansa maailmalla, niin pääset käyttämään palvelua nettitikun ja kannettavan kautta, kunhan olet vain Internet-yhteyden päässä.

MYYNTI

Erkki Ruuska
040 500 9886
myynti@evianet.fi

VANTAAN TOIMIPISTE

Tikkurilantie 68 C  3.krs
01300 Vantaa
Katso kartalla »

JYVÄSKYLÄN TOIMIPISTE

Ailakinkatu 5
40100 Jyväskylä
Katso kartalla »

Copyright © 2024 Evianet Solutions